۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

معرفی بهترین برند لوازم یدکی در ایران

شرکت دینا پارت  ، تولید کننده انواع لوازم یدکی و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری ، با بیش از 20 سال فعالیت ، یکی از بهترین و معروف ترین برندها در این عرصه می باشد که با کیفیت ترین قطعات را به بازارهای داخلی عرضه می نماید.

از آنجایی که این برند از معروف ترین و مهم ترین  لوازم یدکی خودرو  می باشد لذا این روزها انواع مدل های تقلبی این برند در بازار مشاهده می شود، لذا خرید محصولات برند دینا پارت از یک مرکز مورد اعتماد ضروری می باشد.

محصولات دینا پارت را از کجا بخرم؟

این شرکت نمایندگی های مجاز مختلفی را در سراسر ایران دارد و یکی از اصلی ترین و معتبرترین فروشندگان و نمایندگان لوازم یدکی خودرو شرکت دینا پارت،  سایت دولوکس کار  می باشد که میتوانید تمام محصولات و  لوازم یدکی  مورد نیازتان را در این سایت به صورت اینترنتی سفارش و در کوتاه ترین زمان در محل دلخواهتان تحویل بگیرید.

با توجه به اینکه تمامی محصولات و قطعات شرکت دینا پارت دارای گارانتی می باشد و کیفیت آنها اعتبار زیادی به این محصولات بخشیده است این امر بیشترین تاثیر را در جذب مشتریان داشته است.

دسته بندی محصولات شرکت دینا پارت :

  • قطعات موتور و گیربکس
  • قطعات برقی
  • سیستم مدیریت موتور
  • قطعات سیستم تعلیق
  • سیستم ترمز و فرمان
  • قطعات بدنه و….

نکته بسیار مهم در هنگام خرید لوازم یدکی دینا پارت:

خرید لوازم یدکی خودرو به روش های گوناگونی صورت می گیرد . مثلا در برخی شرایط به صورت حضوری و در برخی مواقع به صورت اینترنتی می توان اقدام به خرید کرد.

زمانی که افراد به صورت حضوری اقدام به خرید قطعات یدکی خودرو می کنند در وهله نخست کیفیت آن محصولات را در نظر می گیرند و سپس به موارد حاشیه ای از قبیل هزینه و … توجه می کنند. اما در زمان خرید اینترنتی، افراد باید دقت بیشتری داشته باشند و لوازم یدکی مورد نظرشون رو از نمایندگی ها و شرکت های معتبر تهیه کنند.

یکی از مواردی که در زمان خرید  لوازم یدکی برند دینا پارت  باید به آن توجه شود قیمت این محصولات است که روزانه در حال تغییر می باشد و حتما باید از مراکزی که قیمتهای بروز دارند خرید کنید.

در صورتیکه لوازم یدکی خودرو دینا پارت به صورت تقلبی تولید و عرضه شده باشد مطمئنا با قیمتی پائینتر از لوازم یدکی اصل و اورجینال به فروش می رسد.

در زمان نصب لوازم یدکی خودرو باید دقت کرد تعمیرکار مناسب و متخصص برای این کار انتخاب شود چرا که اگر لوازم یدکی به صورت نامناسب نصب شود می تواند آسیب جدی به خودرو وارد کند و کیفیت و کارایی آنها از بین برود .

بنابراین انتخاب تعمیرکار مناسب برای نصب این قطعات امری مستلزم دقت و مشورت می باشد.

خرید لوازم یدکی خودرو از سایت دولوکس کار

همانطوری که قبلا هم اشاره شد ،  فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی  دولوکس کار ، توزیع کننده و فروشنده انواع لوازم یدکی خودرو و  نمایندگی رسمی دینا پارت  می باشد. قیمتها در سایت دولوکس کار بروز می باشند و شما می توانید با عضویت در سایت از تخفیفات دوره ای این سایت بهره ببرید.

دیناپارت لوازم یدکی و قطعات انواع خودرو ها را تولید میکند از جمله  لوازم یدکی پراید  و  سرسیلندر پژو 405

http://www.dinapart.net/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت

هیدرولیک چیست؟ تاریخچه جک هیدرولیک چیست؟

هیدرولیک یک عملکرد مکانیکی است که با فشار فشار سیال کار می کند. در سیستم های مبتنی بر کامپوننت هیدرولیک ، حرکت مکانیکی توسط مایع تحت فشار و فشرده سازی تولید می شود ، معمولاً توسط سیلندرهایی که پیستون ها را حرکت می دهند. هیدرولیک یک جزء مکاترونیک است و در مهندسی مکانیک ، الکترونیک و مهندسی نرم افزار در طراحی و ساخت محصولات و فرایندها ترکیب شده است.


سیستم های هیدرولیک ساده شامل کانال های آب و سیستم های آبیاری هستند که با استفاده از آب ، نیروی جاذبه ای برای ایجاد فشار آب ایجاد می کنند. این سیستم ها عمدتاً از خواص آب استفاده می کنند تا خود را به انجام رسانند. اجزای پیچیده تر هیدرولیک از پمپ هیدرولیک دنده ای برای فشردن مایعات (معمولاً روغن) ، جابجایی پیستون در سیلندر و همچنین دریچه ها برای کنترل جریان روغن استفاده می کنند.

اسپلیتر یک ماشین هیدرولیک تک پیستونی است که از دریچه ای در هر دو انتهای سیلندر استفاده می کند که اجازه می دهد پیستون ها توسط مایع تحت فشار جابجا شوند ، این باعث می شود که یک گوه مجبور شود چوب را به قطعات کوچکتر بکشاند و به موقعیت منزل برگردد. فرآیند ضرب و شتم می تواند با استفاده از یک سیلندر با قطر کمتر ایجاد شود تا یک پیستون بزرگتر در یک سیلندر بزرگتر فشار یابد. اغلب اوقات ، تعدادی پیستون وجود دارد. تجهیزات صنعتی مانند بولدوزرها اغلب از تعدادی سیلندر برای جابجایی قسمت های مختلف استفاده می کنند. کنترل های الکترونیکی به طور کلی برای این دستگاه های پیچیده تر در تجهیزات بزرگ و قدرتمند استفاده می شوند.

از جک های هیدرولیک نیز به عنوان یک اهرم های مکانیکی استفاده میشود.

اجزای هیدرولیک شبیه به سیستم های پنوماتیک عامل هستند. هر دو سیستم از مایعات استفاده می کنند اما برخلاف خصوصیات مکانیکی ، اجزای هیدرولیک از مایعات به جای گازها استفاده می کنند. سیستم های هیدرولیک قادر به افزایش فشار هستند: در سیستم های هوای فشرده شده تا 10000 psi در مقابل 100 psi. این فشار به دلیل مایعات غیر فشاری است که امکان انتقال انرژی بیشتر و افزایش راندمان را فراهم می کند زیرا انرژی در اثر فشار از دست نمی رود ، مگر در مواردی که هوا وارد خطوط هیدرولیک می شود. مایعات مورد استفاده در اجزای هیدرولیک ممکن است روغنکاری ، خنک کننده و انرژی را انتقال دهند. خواص مکانیکی ، با توجه به اینکه چند منظوره نیستند ، نیاز به روغن کاری جداگانه ای دارند که با فشار هوا کثیف می شود. پنوماتیک با طراحی ساده تر و فشار کنترل ، ایمن تر (با خطر آتش سوزی کمتر) و قابل اطمینان تر مشخص می شود ، زیرا بخشی از فشار شوک جذب گاز می تواند از مکانیسم محافظت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت