۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

پمپ پیستونی هیدرولیک شعاعی و محوری ؛ کدام یک بهتر است؟

از جمله انواع پمپ های پیستونی هیدرولیکی رکسروت دبی که در صنایع ، کارخانه ها و کارگاه های کارگری در کشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، می توانید پمپ های AXV Rexroth و A10VO Rexroth را پیدا کنید که دلایل مختلفی از قبیل طراحی عالی و امکان استفاده های مختلف در سیستم های قابل حمل و ثابت و قابل حمل دارند. وزن کم ، توان بالا ، عمر طولانی (استفاده از یاتاقان ویژه) و امکان تحمل بارها و محورهای شعاعی در محدوده مجاز را می توان با توجه به طراحی سیستم و راندمان بالای پذیرفته شده این نوع پمپ هیدرولیک پیستونی رکسروت در نظر گرفت.

این دو نوع پمپ هیدرولیک پیستونی رکسروت علاوه بر پیستون محوری و جابجایی متغیر ، با گزینه استفاده از پمپ پیستون Rexroth Bosch در مدار حلقه باز ، دارای همان فشار هستند و نوعی پمپ های هیدرولیک رکسروت با کد A10VO ، نوع خواهر پمپ A10VSO متفاوت است. پیستونهای هیدرولیکی Rexruth A10VSO و A10VO با کلمه "S" در سیستم های ثابت استفاده می شوند ، بنابراین پمپ هیدرولیک پیستونی  Rexrut A10VO برای استفاده در سیستم های قابل حمل مناسب است.

به طور کلی ، استفاده ثابت از پمپ های هیدرولیک Rexrut A10VSO از میزان سر و صدای عملیاتی کمتری نسبت به پمپ های قابل حمل هیدرولیک قابل حمل A10VO برخوردار است و اولویت پمپ هیدرولیک پیستونی  Rexroth Mobile یا Mobile Bosch عمدتاً بر چگالی توان متمرکز است.

پمپ های پیستونی هیدرولیکی از سری Bosch Rexroth A10VSO و A10VO طیف وسیعی از اندازه های جابجایی خاص بین 10 تا 180 سی سی را شامل می شود ، از جمله طیف گسترده ای از تولید Bosch Rexroth است.این نوع پمپ پیستون رکسروت دارای ساختار صفحه زاویه متغیر است که امکان انتقال راحت روغن را در اختیار شما قرار می دهد در حلقه های حلقه باز.

در این پیستون پمپ هیدرولیکی پیستونی  رکسروت ، جریان خروجی متناسب با سرعت شافت (500-4400 دور در دقیقه بر اساس اندازه های مختلف) و اندازه جابجایی اولیه ، یعنی با تغییر زاویه ، صفحه برف پاک کن براکت از نوع DR ، DFR ، DFLR یا .. جریان خروجی قابل تنظیم .

فشار استاتیک قابل تحمل پمپ هیدرولیک پیستونی  جریان متغیر Bosch Rexroth A10VSO و A10VO از 250 بار تا 280 بار متغیر است ، بسته به حجم آن و از 315 بار تا 350 بار برای فشار فوری یا حداکثر متغیر است.

نوع کدگذاری کنترل کننده پمپ هیدرولیکی پیستونی  Rexroth دارای طیف گسترده ای از کنترل های وابسته است که براساس نیاز مدار هیدرولیک ، پسوند یا پیشوند دریافت می کنند. به عنوان مثال ، تفاوت بین DFR ، DFR1 و DFR1 در یک پمپ پیستونی متغیر Rexroth یا کنترل کننده LA ، که دارای پسوندهای مختلف در نماد پمپ هیدرولیکی Rexroot بر اساس کنترل فشار خط خلبان ، کنترل جریان یا مقدار فشار و غیره است.

برای اطلاعات فنی در کاتالوگ Bosch Rexroth در مورد جریان ، توان خروجی ، گشتاور ، شیرهای کنترل و مشخصات بعدی پمپ های هیدرولیک پیستون A10VSO و پیستون A10VO Rexroth ، به پیوست مراجعه کنید.

قابلیت های فعلی شرکت هیدرولیک کارا:
پمپ هیدرولیک A10VSO45DFR + A10VSO71DFR Rexroth آلمان

به دلیل استفاده گسترده و متنوع از پمپ های هیدرولیک سری A10VSO و Bosch Rexroth A10VO ، Judd Kara Kara Hadaf اندازه های مختلف پمپ هیدرولیکی پیستونی رکسروت را فراهم می کند و تحویل را به روشی جدید و خلاقانه آلمانی به کارخانه های مختلف ارائه می دهد. در صورت لزوم ، با ارسال خبره فنی ، نصب پمپ های هیدرولیک مربوطه و سفارش آنها تا تولید ماشین ، تجربه و نظارت.

همچنین برای پاسخ مثبت به درخواست شرکتهای حفاری و معدن ، این شرکت در کارگاه تخصصی خود انواع باز پمپ های پیستونی A10VSO Rexrout را مطابق درخواست مشتری و در صورت لزوم با ارسال اولین کارشناس شرکت در تنظیمات شیر کنترل پمپ متصل کرد. آماده سازی نهایی انجام می شود.

با وجود ماندگاری طولانی به دلیل عدم تحریک جریان سیال و بار جانبی کوچک روی پیستون ها و همچنین طراحی عالی و قطعات کاملاً ویژه ، خرابی پمپ های پیستونی هیدرولیکی رکسروت کم است ، اما به دلیل استفاده طولانی و طولانی مدت کارگاه می تواند آسیب ببیند. تکنسین هیدرولیک سنت گارن تعمیر و خدمات پمپ های هیدرولیک A10VSO و Bosch Rexroth A10VO را با Rotary Group Rexrut ، مبدا آلمان انجام می دهد.

همچنین بخوانید : اتصالات پنوماتیک چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت

تابلو چلنیوم چیست و چگونه قیمت گذاری میشود؟

تابلو چلنیوم ،  یکی از پر طرفدار‌ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی در عرصه‌ی تبلیغات است و در صنعت تابلوسازی نقش مهمی را ایفا می کند.

دیرسالی است که برند‌ها و واحد‌های تجاری اعم از دولتی و خصوصی، جهت معرفی خود و همچنین نشان دادن اعتبار کسب و کار خود، سعی در استفاده از جدید‌ترین، زیبا‌ترین و چشمگیر‌ترین تابلوهای تبلیغاتی می کنند.

این صنعت همواره پر رونق، دستخوش تغییرات شگفت انگیز فناوری و نوآوری نیز گردیده است. صنعت  تابلو سازی  با روی کار آمدن جنس‌ها و فرم هایی تازه، سفری از دنیای سنتی به دنیای مدرن را طی کرده است و در این میان، یکی از پر طرفدار‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی طی سال‌های اخیر، تابلوهای چلنیوم بوده است.

در این مقاله به تفسیر در مورد  تابلو چلنیوم  صحبت می کنیم و به تشریح کاربردهای انواع آن می پردازیم.

تابلو چلنیوم چیست؟

چلنیوم یا چنلیوم (Channelume) یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که از سال 2000 در اسپانیا ابداع و تولید انبوه شد.

این تابلو از همان سال‌های نخستین، مورد استقبال جهانیان واقع شد و در طول مدت کوتاهی، در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفت.

بعد از اسپانیا، کشور‌های تایوان و چین نیز اقدام به ساخت ورق هایی از این جنس و تولید همین تابلو‌ها در سطح گسترده کردند و جالب آن که کشور چین حتی توانست در این زمینه، گوی سبقت را از کشور اصلی تولید کننده یعنی اسپانیا نیز برباید و در ساخت و فروش این محصول از سایر رقبا پیشی بگیرد.

نام این تابلو ، از ترکیب دو واژه ی Channel و Aluminum به دست آمده است و همانطور که از نام آن بر می‌آید، این تابلو از چند ورق آلومینیومی که به شکل یک کانال کنار یکدیگر قرار گرفته باشند، ساخته می‌شود. در واقع  ساخت تابلو چلنیوم  شامل سه بخش صفحه زیرین، جداره‌ها و صفحه‌ی رویی می‌شود.

جنس بدنه چلنیوم، در واقع آلیاژ خاصی از فلز آلومینیوم است که انعطاف پذیری زیاد و ظاهری براق شبیه به استیل به خود گرفته است.

در جداره‌ها و سطح زیرین این تابلوها از این آلیاژ خاص استفاده می‌شود. از چلنیوم، معمولاً برای طراحی و ساخت حروف برجسته و تابلوهای برجسته‌ی درخشان تبلیغاتی استفاده می‌شود و دلیل شهرت چلنیوم هم، همین موضوع است.

سطح زیرین حروف برجسته ی چلنیوم می تواند از تابلوی چوبی، PVC و… ساخته شده باشد و سطح رویی آن را معمولاً انواع پلکسی گلس‌های مات و نیمه مات در رنگ‌های مختلف می پوشاند.

آنچه زیبایی بیشتری به تابلو چلنیوم می بخشد، نوری است که سبب درخشش آن در شب می‌شود. برای این کار، از لامپهای SMD و یا LED رشته‌ای استفاده می کنند.

نور زیاد، پخش نور یک دست ، مصرف برق کم، طول عمر زیاد و مقاومت در برابر رطوبت و گرما و سرما، این رشته‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در  تابلو چلنیوم  تبدیل نموده است.

روش محاسبه قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم با در نظر گرفتن سه فاکتور تعیین می گردد:

  1. متراژ محیطی
  2. قطر قلم
  3. پیچیدگی و سادگی طراحی ( تابلو با توجه طرح می تواند متریال بر باشد مقدار متریال لازم جهت ساخت حروف چلنیوم به نوع طرح وابسته بوده و در بعضی موارد با توجه به نوع طراحی متریال استفاده شده افزایش خواهد یافت )

در ضمن آپشن های که با انتخاب آنها در افزایش قیمت تابلو چلنیوم موثر بوده و در هنگام سفارش میبایست به آن توجه نمود عبارتند از:

  1. نوراندریک
  2. پانچ رویه حروف (پلکسی)
  3. پانچ لبه یا رول چلنیوم
  4. نور RGB
  5. پلکسی دوبل
  6. پلکسی آیینه ای

به ازای هرسانت افزایش قطر قلم از مقدار نرمال ( 5cm الی 12cm ) معمولا سه هزار تومان به مبلغ کل اضافه می گردد.

تابلو چلنیوم لبه پانچ با پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ با نور آفتابی مناسب برای تابلو سردر سالن های زیبایی

تابلو چلنیوم لبه پانچ با جلوه گری از نمای کناری چند سالی است مورد اقبال عمومی قرار گرفته است

تابلو چلنیوم کریستالی یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین حروف تابلو برجسته در خانواده تابلو های تبلیغاتی میباشد

تابلو چلنیوم صفحه پانچ دوبل نوراندریک جزء یکی از فاخرترین حروف تابلو چلنیوم که تقریبا 80 درصد آپشن های چلنیوم را داراست

قیمت تابلو چلنیوم

جهت قیمت گذاری نهایی تابلوچلنیوم (چنلیوم ) فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شود برای مثال :

• کیفیت متریال از عوامل اصلی شیب قیمت است به این معنا که با بالا رفتن کیفیت اجناس مصرفی ( چلنیوم – پلکسی – اس ام دی SMD) قیمت تابلو نیز افزایش می یابد.

• اگر رویه ی حروف از یک لایه پلکسی گلاس تشکیل شود نسبت به رویه های چند لایه مطمئنا قیمت پایین تری خواهد داشت .

• چنلیوم ستاره دار نسبت به چنلیوم معمولی قیمت بالاتری دارد .

• به هر میزان که متراژ محیطی حروف برجسته بیشتر باشد امکان تخفیف نیز بیشتر میسر می گردد.

• ریموت دار بودن تابلو بی تاثیر در افزایش قیمت تابلو نیست.

• نور اندریک بودن یا خاموشی کار در قیمت تمام شده دخیل خواهد بود .

مبنای محاسبه قیمت انواع حروف برجسته


مبنای محاسبه قیمت کلیه حروف برجسته ساخته شده در تابلوسازی کسا متراژ دور محیط حروف میباشد . که با نرم افزار کورل دراو (corel draw ) بطور دقیق قابل محاسبه میباشد و اگر هم بصورت تجربی بخواهیم برآورد کنیم میتوان به ازای هر متر طول نوشته ۴ الی ۵ متر محیط در نظر گرفت.
شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت تابلو های تبلغاتی و انواع حروف برجسته و اطلاع از قیمت انواع حروف برجسته و برآورد قیمت تابلو تبلیغاتی مد نظر خود با تابلوسازی ساین وان تماس حاصل نمایید.

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای یا الماسی

همانطور که می دانید چلنیوم ستاره ای یا الماسی همان حروف چلنیوم است. با این تفاوت که سطح روی کار توسط دستگاه لیزر پانچ می شود و زمان قابل توجهی صرف این موضوع میشود به همین دلیل چنلیوم ستاره دار نسبت به چنلیوم معمولی قیمت بالاتری دارد

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای قیمت تابلو چلنیوم مشهد قیمت تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم هزینه تابلو چلنیوم جدید قیمت تابلو های چلنیوم لیست قیمت تابلو چلنیوم قیمت انواع تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم قیمت قطعات تابلو چلنیوم قیمت تابلو چلنیوم قیمت تابلو برجسته چلنیوم قیمت تابلو تبلیغاتی چلنیوم

,قیمت رول چلنیوم ,انواع تابلو چلنیوم ,آموزش ساخت تابلو چلنیوم ,قیمت تابلو کامپوزیت ,چلنیوم لترمکس ,قیمت دستگاه چلنیوم ,چلنیوم چیست آموزش ساخت تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم انواع تابلو چلنیوم قیمت رول چلنیوم چلنیوم لترمکس قیمت تابلو کامپوزیت چلنیوم تابلو چلنیوم چیست,

قیمت تابلو چلنیوم جدید

قیمت تابلوهای چلنیوم جدید علاوه بر فاکتورهای ذکر شده در ابتدا به چند فاکتور دیگر نیز بستگی دارند از جمله در ساخت تابلوهای چلنیوم جدید مثل چلنیوم ستاره ای یا الماسی جهت پانچ طلق پلکسی نیاز به دستگاه های لیزر خاص این حروف می باشد و زمان قابل توجهی صرف پانچ طلق پلکسی میشود که این اقدامات تاثیر مستقیم در تعیین قیمت تابلو چلنیوم دارند.

کانون آگهی و تبلیغاتی کسا بزرگترین مرکز تابلو سازی و تابلو چنلیوم اصل اسپانیا با مدرنترین تجهیزات و متریال روز دنیا با برترین نرم افزارهای انحصاری جهان

قبول سفارشات برای تمامی همکاران (ساخت وارسال) در سراسر کشور

قیمت انواع حروف برجسته و ملزومات تابلوسازی (قیمت تابلوچلنیوم، قیمت پلکسی ، قیمت پلاستیک ، قیمت استیل، نور مخفی ، ال ای دی LED، SMDو قیمت تابلو استیل)

انجام کلیه امور تبلیغاتی از طراحی تا نصب (شامل : ساخت انواع تابلو مغازه ، تابلو کامپوزیت، حروف برجسته استیل فلزی و پلاستیک، فلکس فیس، باکس، ، بیلبرد، پرتابل، تابلوهای پل هوایی)

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت

5 سوال کلیدی درباره لیزر موهای زائد

کارشناسان این حوزه پیشنهاد می کنند تا زمانی که یک تحقیق عمیق و دقیق در این زمینه انجام ننشده است ، افرادی که سابقه بیماری سرطان پوست در خانواده یا زندگی شخصی خود را دارند ، باید در انجام لیزر موهای زائد احتیاط کامل کنند.

5 سوال کلیدی درباره لیزر موهای زائد

لیزر مو در طی 30 سال گذشته از زمان اختراع خود ، محبوبیت گسترده ای پیدا کرده است. با این حال ، در مورد این روش از بین بردن مو ، اطلاعات نادرست زیادی در اینترنت پخش شده است ، بنابراین ما می خواهیم در مطلب خود به 5 سوال کلیدی درباره لیزر موهای زائد بپردازیم:

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

لیزر موهای زائد روشی برای رفع دائمی موها نیست. هیچ مطالعه بالینی وجود ندارد که نشان دهد این روش دائمی است و FDA صریحاً تصریح می کند که لیزر موهای زائد باعث رفع دائمی موهای زائد نمی شود.

این مسئله گیج کننده است که لیزر موهای زائد باعث کاهش دائمی موها می شود. چه تفاوتی با حذف دائمی دارد؟ برای اینکه لیزر مو دائمی باشد دستگاه لیزر باید قادر باشد موها را بدون اینکه مجددا رشد کنند از بین ببرد. در حالیکه کاهش دائمی رشد مو ، به معنای کاهش تعداد موها می باشد.

بسته به تعدادی از عوامل مانند نوع لیزر مورد استفاده ، رنگ پوست ، رنگ مو ، طول مدت درمان ، تراکم مو و غیره نتایج لیزر به طور گسترده ای متفاوت است اگرچه نتایج به طور گسترده ای متفاوت است . لیزر موهای زائد تا 80٪ کاهش موهای درمان شده را در پی دارد. با این حال - لیزر موهای زائد موهای شما را به طور دائمی از بین نمی برد.

لیزر موهای خانگی بهتر است یا کلینیکی؟

در حالی که تعدادی دستگاه لیزر خانگی در بازار موجود است ، اما به هیچ وجه به اندازه لیزرهایی که یک متخصص لیزر حرفه ای در کلینیک زیبایی از آن استفاده می کند ، تاثیر گذار نیست.

با توجه به اینکه کاربر دستگاه لیزر خانگی آموزش حرفه ای ندیده است ، نتایج بسیار پایین تر از آنچه در کلینیک رفع مو اتفاق می افتد ، است.

دستگاه های لیزر خانگی جایگاه خود را در بازار دارند و می توانند نتایج خوبی را برای برخی مشتریان خاص ارائه دهند ، اما نمی توان این نتایج را با نوع نتیجه ای که از یک پزشک متخصص و دارای تجهیزات درجه صنعتی می گیرید ، مقایسه کرد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

متاسفانه بله. میزان درد لیزر موهای زائد اغلب با کشیده شدن نوار الاستیک بر روی پوست شما با فرکانس سریع و همراه با احساس سوزش مقایسه شده است.

اگرچه درد لیزر موهای زائد معمولاً از الکترولیز و اپیلاسیون کمتر است ، اما نمی توان آن را بدون درد در نظر گرفت.

آیا لیزر موهای زائد برای همه موثر است

لیزر موهای زائد برای افرادی که موهای روشن (بلوند / قرمز) یا پوست تیره دارند بی اثر است.

در حقیقت ، استفاده از لیزر موهای زائد برای هر شخصی که پوست تیره دارد می تواند خطرناک باشد. استفاده نامناسب می تواند به سوختگی های شدید پوست منجر شود ، به همین دلیل مهم است که پزشک و متخصص کاملاً ماهر را انتخاب کنید.

لیزر موهای زائد ، ملانین را هدف قرار می دهد - ملانین مسئول رنگدانه در مو و پوست است. لیزر نمی تواند بین ملانین پوست و ملانین مو تمایز قائل شود و به همین دلیل این روش برای پوست تیره می تواند خطرناک باشد.

لیزر موهای زائد بیشتر برای افرادی که پوست روشن دارند وموهای ضخیم و البته تیره مناسب است.

ایا لیزر موهای زائد باعث ناباروری می شود

این یک تصور غلط دیگر است. لیزر مو نمی تواند باعث ناباروری شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت

اتصالات پنوماتیک چیست؟

اتصالات پنوماتیک اتصال اصلی بین لوله ها ، شیلنگ ها و سایر اجزای موجود در سیستم پنوماتیک را فراهم می کند. اتصالات هوا نسبت به اتصالات هیدرولیکی دارای مهر و موم های جمع و جور و فشار کمتری هستند و معمولاً در انواع مختلفی از رساناها ارائه می شوند. علاوه بر اتصال به اجزای پنوماتیک و متوقف کردن جریان خروجی استفاده نشده ، از وسایل مینیاتوری نیز برای کنترل جریان هوا و جریان جهت استفاده می شود.

اتصالات هوا مینیاتوری برای سیستم های پنوماتیک
Pneumadyne نمای کلی از اتصالات پنوماتیک مینیاتوری در اندازه ها و پیکربندی های متنوع را برای تأمین نیازهای بسیاری از اتصالات و لوله ها فراهم می کند. مزایای راه حل های اتصال سیستم پنوماتیک ما عبارتند از:
نیکل آبکاری شده برای مقاومت در برابر خوردگی
ماشینکاری دقیق از مس و فولاد ضدزنگ
سبک های باربی ، رشته ای و فشار به تماس را انتخاب کنید
گرفته شده به عنوان حلقه O برای آب بندی برتر
با کلیک کردن روی لیست کالای زیر و یا تماس با Pneumadyne ، در مورد اتصالات هوای مینیاتوری استاندارد ما اطلاعات بیشتری کسب کنید تا در مورد شرایط اتصال سیستم پنوماتیک اختصاصی صحبت کنید.

وسایل مناسب برای سیستم هوایی خود را انتخاب کنید
تاسیسات به کنترل نیرو و جهت گیری جریان گاز فشرده یا هوا مورد استفاده در سیستم های پنوماتیک کمک می کند. یکی از اولین ملاحظات در انتخاب یک هادی ، نوع کشتی ای است که با آن تماس می گیرید مانند کشش شلنگ یا لوله و همچنین قطر داخلی (ID) و قطر بیرونی (OD) کشتی برای اطمینان از آب بندی مناسب و برقراری ارتباط مطمئن. همچنین انتخاب مواد مناسب برای هادی هوا از جمله سازگاری با گاز ، مقاومت در برابر گرما یا خوردگی بسیار مهم است.


سایر ملاحظات در انتخاب اتصالات پنوماتیک سیستم صحیح آنتن عبارتند از:


نوع اتصال و عملکردی که انجام می شود
فشار عملکرد سیستم آنتن
دامنه دمای کار
به الزامات برنامه خود توجه داشته باشید
میزان لرزش ناشی از سیستم هوا
نوع موضوع برای گیرنده نصب
اتصالات مینیاتور هوا انواع برنامه های سیستم پنوماتیک را ارائه می دهد
اگرچه از نظر طراحی ساده است ، اتصالات پنوماتیک مینیاتور بیش از 30 سال است که بخش مهمی از ارائه محصول پنومادیه است. تنظیمات ، اندازه ها و مواد متنوعی برای اتصال اجزای پنوماتیک در برنامه شما موجود است.
موضوع برای اتصالات هوای بارب
اتصالات میکرو پنوماتیک Pneumadyne با انواع نخ و اندازه سیم در دسترس است تا متناسب با مشخصات لوله کشی سیستم کنترل پنوماتیک شما باشد. هادی مستقیم ، آرنج و Tees دارای نوارهای منفرد و دوتایی برای دیدار با ترجیحات نصب فردی هستند. اتصالات رشته ای 10-32 & ¼-28 UNF دارای طرح دایره ای انتخاب شده ما هستند که از مقاومت در برابر آب بندی و نشت برتر برخوردار است. بسیاری از این فرمولاسیون ها نیز برای مقاومت در برابر خوردگی به آبکاری می شوند.


اتصالات پنوماتیک هوا رشته ای


تنظیمات متنوعی از جمله آداپتورها ، دیوارهای بزرگ ، اتصالات ، آرنج ، یاتاقانها و شاخه ها با اندازه موضوعات از 10-32 UNF تا ½ NPT ارائه شده است. آب بندی دایره ای سوکت محبوب ما به صورت استاندارد در اتصالات 10-32 و نخ های 28 UNF وجود دارد و آب بندی برتر را تضمین می کند و نصب سیستم پنوماتیک ضد نشت را تضمین می کند.
تهویه هوا بار
اتصالات پنوماتیکی خاردار در تنظیمات کوپلینگ ، کراس ، آرنج و Tee ارائه شده است و برای استفاده با لوله های پلی اورتان از 1/16 ID تا 3/8 ID در دسترس است. برای دیدار با ترجیحات نصب خود ، هر دو طرح نوار و دوبل نمایش داده می شوند. این اتصالات مس اندود شده نیکل برای مقاومت در برابر خوردگی برقی می شوند.
اتصالات فشار هوا برای اتصال
فشرده سازی و اتصالات اتصال باعث می شود لوله ها به سرعت وصل و از هم جدا شوند. طیف گسترده ای از اتصالات نر و ماده ، آرنج و بلبرینگ دارای پایه های OD هستند که از 1/8 تا 3/8 و 10-32 یا 1/8 NPT یا N NPT وجود دارد. برای اطمینان از مناسب بودن نشت ، مهر و موم برقی در تمام لوله های مردان استاندارد است و نخ 10-32 UNF دارای یک حلقه o برای آب بندی برتر است.
اتصالات هوای متریک
چندین ترکیب پنوماتیک با موضوعات M3 ، M5 و M6 نیز موجود است. تنظیمات نخ M5 و M6 دارای یک حلقه O برای مقاومت در برابر آب بندی برتر و نشت است. واشر نایلونی با اتصالات نخ M3 گنجانده شده است.
اتصالات هوا از استیل ضدزنگ
اتصالات استیل ضد زنگ برای کاربری هایی در محیط های خورنده که مس و استیل معمولاً ممنوع است مناسب است. اتصالات و اتصالات استیل ضدزنگ 316L دارای مهر و موم های FPM برای تحمل درجه حرارت بالا است. سازندهای خاردار از 303 فولاد ضد زنگ تشکیل شده و برای مقاومت در برابر خوردگی منفعل می شوند.
برای راه حل های اتصال سیستم مینی پنوماتیک با ما تماس بگیرید
Pneumadyne مجموعه ای از اتصالات پنوماتیک مینیاتوری ، دریچه ها و لوازم جانبی سیستم پنوماتیک را تولید می کند. ما همچنین می توانیم در طراحی و مهندسی اتصالات سفارشی یا سیستم های کامل کنترل پنوماتیک به شما کمک کنیم.
برای نصب مینی هوای دلخواه بخواهید یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نصب هوای فشرده با ما تماس بگیرید.

در راستای برنامه توسعه مستمر شرکت ، خط تولید اتصالات فشار مایع برای تجهیزات آب و نوشیدنی را اخیرا ایجاد نموده است ومجوز ۶۱-۵۱NSF که بالاترین نشان استاندارد سلامت و ایمنی میباشد را کسب کرده است.
مشتریان ما باعث ادامه توسعه برنامه های شرکت اتصالات پنوماتیک CDC شده اند، ما بر خدمات و رضایت انها تمرکز نموده ایم.
فلسفه و شعار شرکت ما این است ( شریک قابل اعتماد شما ) این شعار ما را بر آن داشته که در رده محصولات صنعتی به بهترین تولید کننده و همراه بشر دوستانه در جهان تبدیل شویم.

نیاز صنعت به عنوان یک شرکت در قلب بازار لاله زار تهران ،به عنوان نماینده فروش محصولات و اتصالات پنوماتیک CDC کره آماده هرگونه خدمات شامل مشاوره رایگان و تامین تجهیرات می باشد.

دسته بندی های محصولات پنوماتیک : واحد مراقبت پنوماتیک ، شیر or & AND پنوماتیک ، شیر تخلیه سریع پنوماتیک ، صدا گیر پنوماتیک ، شیر برقی پنوماتیک ، فلو کنترل پنوماتیک ، شیر یکطرفه پنوماتیک ، جک پنوماتیک و اتصالات پنوماتیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت

چگونه میتوان خواننده شد؟ (آیا من استعداد خوانندگی دارم؟)

آیا من صدای خوبی برای خوانندگی دارم؟

اگر می توانید با صدای بلند این مقاله را بخوانید، باید صراحتاً بگویم که بله! تمام کسانی که می توانند به شکل عادی صحبت کنند، پس در حنجره خود دارای تارهای صوتی هستند؛ اما این پرسش معمولاً در راستای همان پرسش معروف است که چگونه خواننده شویم؟ قطعاً منظور از صدا برای خواننده شدن کمی متفاوت است صدا برای حرف زدن خواهد بود؛ اما آنچه باید بدانید این است که داشتن تار صوتی سالم، برای تبدیل شدن به یک خواننده تقریباً کافی است؛ چرا که شما باید تارهای صوتی خود را مانند هر ماهیچه دیگری در بدنتان تقویت کنید.

کشف استعداد خوانندگی چند مرحله دارد که می توانید آن‌ها را در ادامه همین پست یاد بگیرید و با خود بسنجید که چگونه می توانید با شرکت در کلاس خوانندگی استعدادهای نهفته خود را در این زمینه پرورش دهید.

یک خواننده ذاتی چه خصوصیاتی دارد؟

اگر پیش از این یک آلبوم موسیقی منتشر کرده باشید دلیل نمی‌شود که شما یک خواننده ذاتی باشید. اگر هیچ آواز ضبط شده‌ای هم ندارید دلیلی بر عدم توانایی شما برای خوانندگی نیست.

اما اگر در خودتان نشانه‌های زیر را می‌ببینید، حداقل می‌توانید مطمئن باشید که استعداد خوانندگی دارید:

  1. خواننده‌های ذاتی همیشه می‌خوانند. مهم نیست کسی دور و برتان باشد، شما همیشه با خود زمزمه می‌کنید و هیج چیزی نمی‌تواند مانع این لذت شما شود.
  2. بیش از دیگران صدای خودتان را دوست دارید و برای آن ارزش قایل هستید.
  3. عاشق ساز زدن هستید و یا حداقل در یک دوره از زندگی خود نوازندگی کرده‌اید.
  4. اگر نوازنده باشید به نحوه صدادهی و روش‌ ایجاد طنین‌های محتلف از ساز خود دقت می‌کنید.
  5. بجای هدیه دادن به کسی که دوستش دارید، برای او آواز می‌خوانید.
  6. شما عاشق دیدن خواننده‌ها و یا نوازنده‌هایی هستید که با احساس اجرا می‌کنند و همیشه درباره اجرای آنها بحث می‌کنید.
  7. با شنیدن موسیقی وارد یک عالم دیگر می‌شوید و درد و غم را فراموش می‌کنید.
  8. فقط برای وقت گذرانی به موسیقی گوش نمی‌دهید. شما نمی‌توانید همزمان روی یک مساله تمرکز کنید و به یک موسیقی خوب گوش دهید. وقتی در هنگام ورزش موسیقی گوش می‌کنید متوجه گذشت زمان نمی‌شوید.
  9. بخشی از زمان شما در طول روز به فکر کردن درباره موسیقی می‌گذرد.
  10. موسیقی شما را به احساسات و خاطرات گذشته وصل می‌کند. مثلا با شنیدن یک موسیقی خاص، یاد یک دوست، یک مراسم تولد، معشوق خود و یا لالایی مادرتان می‌افتید.
  11. موسیقی روشی برای بیان احساسات شماست. وقتی ناراحت و یا عصبانی هستید، موسیقی می‌تواند شما را آرام کند و احساسات‌تان را کنترل کند.
  12. یک ملودی زیبا می‌تواند شما را احساساتی کند و همزمان با اشک ریختن یک حس زیبا به شما دهد. احتمالا همزمان با غلیان احساسات، همراه خواننده آهنگ، شعر را زمزمه هم می‌کنید.
  13. شما عاشق جمع‌آوری کلکسیون‌های موسیقی از دوستان و فامیل هستید و همیشه از شنیدن یک موزیک جدید لذت می‌برید.
  14. با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و فیسبوک و یا به صورت حضوری موسیقی ردوبدل می‌کنید و از بحث کردن در مورد سبک‌های موسیقی و استایل نوازندگی و آهنگسازی ستارگان محبوب خود کیف می‌کنید.
  15. اطرافیان می‌گویند شما با شنیدن موسیقی از خود بیخود می‌شوید و آنها را فراموش می‌کنید. شما از این حرف نه تنها نارحت نمی‌شوید، بلکه به آن افتخار می‌کنید.

تیمبر یا رنگ صدا در خوانندگی

نخستین و شاید با اهمیت‌ترین مرحله برای کشف استعداد خوانندگی پیش از شرکت در دوره آموزش خوانندگی ، درک رنگ صدایی خویشتن است. رنگ صدایی در واقع مشخصه‌ای حنجره است که به کمک آن می توانیم صدای افراد مختلف را از هم تشخیص دهیم. همانطور که 16 میلیون رنگ مختلف در صفحه نمایشگر شما وجود دارد، بی نهایت رنگ صدایی مختلف نیز می تواند در جهان وجود داشته باشد.

پیش از هر چیز باید بدانید که شما قرار نیست با فشار آوردن به تارهای صوتی خود، سعی در تقلید صداهای رایج داشته باشید. بلکه برای کشف استعداد واقعی خود، باید تلاش کنید که رنگ صدایی خود را پیدا نمایید. اگر می پرسید چگونه خواننده شویم ، بگذارید بگوییم در گام اول رنگ صدایی خود را بدون تقلید از هیچکس بیابید.

جنس صدای شما می تواند شاخص مهمی برای خواننده شدن باشد. این رنگ صدایی می تواند تعیین کننده سبک ترانه هایی که می توانید بخوانید نیز باشد. به عنوان مثال اگر خواننده‌ای مثل رضا یزدانی با رنگ صدایی خاص خود نمی توانست درک صحیحی از جنس صدای خود داشته باشد، بدون شک نمی توانست سبک موسیقی خاص و مستقل خود را نیز ایجاد نماید. این موضوع تقریباً برای تمام خوانندگانی که سبک موسیقیایی و جنس صدایی مستقل خود را دارند، صادق است؛ بنابراین سعی کنید جنس صدای خود را بشناسید.

گستره صوتی حنجره

دومین گام پیش از شرکت در کلاس خوانندگی، درک صحیحی از گستره صدایی شما است. هر استادی در هر کلاسی پیش از آموزش خوانندگی نیاز دارد که گستره صوتی شما را بشناسد. برای درک بهتر گستره صوتی حنجره باید این را بدانید که موسیقی از 7 نت اصلی تشکیل شده که به صورت دایره‌ای تکرار می شوند و در هر دوره تکرار، یک اکتاو بالا‌تر می روند. دقیقاً مانند یک راه پله گرد که در هر طبقه از 7 پله تشکیل شده و طبقه به طبقه همان پله‌ها در همان موقعیت تکرار می شوند. در موسیقی به هر کدام از این طبقات، یک اکتاو می گویند.

حال برای درک موضوع، باید بدانید که حنجره هر نفر نمی تواند در تمامی این گستره بی پایان عمل کند و به طور معمول یک حنجره بین 1.5 تا 2 اکتاو نت را می تواند بدون فشار آوردن ادا کند؛ بنابراین اینکه این بازه صوتی در کدام طبقات از این ساختمان 11 طبقه را در بر می گیرد؟ برای این که راحت‌تر بتوان این اندازه گیری‌ها را انجام داد، گستره صوتی به 4 دسته اصلی تقسیم شده است که شامل: باس، تنور، آلتو و سوپرانو می‌شود.

این دسته بندی از بم‌ترین صداها که متعلق به مردان است تا زیر‌ترین صدا‌ها که برای خانوم‌ها است، دسته بندی می‌شود. آقایان معمولاً دارای صداهایی در گستره صوتی باس یا تنور هستند و خانوم‌ها نیز گستره صوتی آلتو و سوپرانو را در بر می گیرند. البته دسته بندی‌های دیگری بینابین این دسته بندی‌ها نیز وجود دارند؛ اما دسته‌های اصلی همین 4 دسته هستند. برای اینکه بدانیم چگونه خواننده شویم ، باید در نزد یک استاد کلاس خوانندگی یا استاد سلفژ و همراه با سازی مانند پیانو، نت‌های بم و زیر حنجره خود را بخوانیم تا با توجه به نت هایی که صحیح خوانده شد، گستره صوتی حنجره مشخص شود.

تکنیک‌های خوانندگی

تکنیک‌های خوانندگی بخشی از پاسخ پرسش چگونه خواننده شویم را به شما می دهد که مربوط به شرکت در دوره آموزش خوانندگی است. شما این تکنیک‌ها را در کلاس خوانندگی فرا خواهید گرفت و در طی فراگیری همین تکنیک‌ها است که تبدیل به یک خواننده حرفه‌ای خواهید شد. تکنیک هایی که باید در طی این مسیر فرا بگیرید، بسیار متنوع و گسترده هستند؛ اما مهم‌ترین آن‌ها را می توان اینگونه بر شمرد:

  • چگونگی ادای نت‌ها از حنجره و سینوس‌های سر
  • چگونگی ایجاد تحریر در حنجره
  • چگونگی استفاده از تحریر در هنگام آواز خواندن
  • تکنیک نفس گیری و مدیریت تنفس در آواز
  • چگونگی مدیریت میمیک چهره و حرکات صورت در حین آواز خواندن
  • زبان بدن در خوانندگی
  • تکنیک‌های مربوط به خوانندگی بر روی صحنه
  • و…

برای موفقیت در این تکنیک‌ها که بخش مهمی از خواننده شدن هستند، باید دوره آموزشی حرفه‌ای و استانداردی را برای خود انتخاب کنید.

خواننده شدن بیش از هر چیز نیاز به پشتکار و راهنمایی دارد. برای اینکه بدانیم چگونه خواننده شویم ، باید مسیر صحیح خوانندگی را پیش بگیریم و در انتخاب دوره آموزش خوانندگی بسیار دقت نماییم. پس از پیدا کردن یک کلاس خوانندگی خوب و حرفه ای، باید با پشتکار فراوان یکی پس از دیگری گام‌های لازم را برای کسب مهارت‌ها طی کنیم و بدون عجله و با صبوری و تلاش، به سوی موفقیت در این زمینه حرکت نماییم.

دوره‌های آموزشی پورپروین ، یکی از حرفه‌ای‌ترین و کامل‌ترین دوره‌های آموزش خوانندگی است که با آموزش صفر تا صد خوانندگی در مسیر خواننده شدن به شما آموزش خواهد داد. کلاس‌های آکادمی پورپروین هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در پکیج‌های مختلف برای شما محیا شده تا شما نیز بتوانید حتی در همین دوره شیوع بیماری کرونا از خانه خود و بدون نیاز به رفت و آمد در سطح شهر و بدون محدودیت جغرافیایی از هر جای جهان که هستید، دوره آموزش خوانندگی را طی نمایید.

در دوره‌های آموزش خوانندگی ، شما تمام آنچه برای تبدیل شدن به یک خواننده نیاز داشته باشید را در اختیار خواهید داشت؛ چرا که در این دوره‌ها علاوه بر تکنیک‌های اولیه خوانندگی، تکنیک‌های خوانندگی بر روی صحنه و تمامی تکنیک‌های دیگری که ممکن است در این مسیر به کار شما بیاید را در اختیار خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
آرزو صداقت