چندین تکنیک ماساژ طراحی شده است که بسیاری از آنها توسط ماساژور پا شبیه سازی شده است. مزایای ماساژور پا بسیار گسترده و متنوع است و ما می خواهیم 7 مورد از مهمترین آنها را به شما معرفی کنیم. با کمک این دستگاه ها و فناوری ها ، علاوه بر احساس آرامش ، ماهیچه ها و مفاصل شما از استرس کار روزانه رهایی یافته و می توانند خود را بازسازی کنند.

گردش خون را بهبود بخشد

شیوه زندگی امروزی باعث شده است که از بسیاری از ماهیچه های ساق پا در حین فعالیت های روزانه استفاده نکنیم. همچنین ، این ماهیچه ها هرگز آموزش نمی بینند و ماندن طولانی مدت در کفش باعث سفت شدن ماهیچه های ساق پا بیشتر از همیشه می شود. استفاده از ماساژور پا به مدت 10 تا 20 دقیقه قبل از خواب می تواند گردش خون را در قسمت پایین تنه ما بهبود بخشد و جالب است بدانید که این می تواند حتی از دیابت جلوگیری کند.

اثرات افسردگی و اضطراب را کاهش دهید

فرآیند ماساژ و مزایای ماساژور پا فقط یک رویداد موقتی با اثر کوتاه مدت نیست. با استفاده منظم از ماساژور پا ، بدن خود را در سطح استاندارد آرامش قرار می دهید و می توانید بیشتر با اضطراب و شوک های عصبی مقابله کنید. جالب است بدانید که استفاده از مبل ماساژور و صندلی ماساژ در بین بیماران سرطانی باعث شده است تا بتوانند بر اضطراب خود در طول درمان غلبه کنند.

مطالب دیگر: نحوه نصب دوربین های امنیتی

به تسکین میگرن و سردردهای مزمن کمک می کند

از دیگر مزایای ماساژور پا می توان به تسکین سردردهای مزمن یا میگرن اشاره کرد. بر اساس مطالعه انجام شده در دانمارک ، افرادی که از این دو مشکل رنج می برند ، پس از دریافت چندین دوره ماساژ منظم پا ، تجربه بسیار دلپذیری در کاهش این دردهای مزاحم دارند. شصت و پنج درصد از افرادی که مورد آزمایش قرار گرفتند ، پس از سه ماه داروهای خود را به میزان قابل توجهی کاهش دادند ، زیرا معتقد بودند که فقط یک اثر محدود سردرد را تجربه خواهند کرد. جالب است بدانید که یکی از مزایای ماساژور پا تغییر سبک زندگی و توجه بیشتر به مسائل مربوط به سلامتی است.

source: massage chair