شما بالاخره یک سیستم دوربین امنیتی خریداری کرده اید و اکنون زمان نصب آن فرا رسیده است. اگر کمی خسته شده اید ، شما را تحت پوشش قرار می دهیم. این روش ساده برای نصب راهنمای دوربین امنیتی ، روند کار را ساده می کند. در گذشته ، پیچیدگی سیستم های امنیتی خانه اغلب به نصب و راه اندازی حرفه ای نیاز داشت.

بسیاری از سارقین می دانند که دوبین های مدار بسته بدون تأمین برق قادر به ضبط تصاویر نیستند. بنابراین در ابتدای ورود به ساختمان برق ساختمان را قطع می کنند.

از این جهت همواره بهترین نوع دوربین مدار بسته آن هایی است که با کمک یک باطری پشتیبان تجهیز شده اند. نصب و راه اندازی این باطری یکی دیگر از وظایف نصاب در این مرحله است که بصورت عملی در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزش داده می شود.

با رشد امنیت خانه DIY ، صاحبان خانه ، مستاجر و صاحبان مشاغل کوچک می توانند به راحتی یک سیستم امنیتی اضافه کنند. نیازهای نصب بسته به پیچیدگی سیستم متفاوت است ، از دوربین های امنیتی بدون سیم و پلاگین مستقل ، گرفته تا سیستم های امنیتی پیچیده چند دوربین. تیم متخصصان امنیتی ما به شما کمک می کنند تا نحوه نصب دوربین های امنیتی ، از جمله مکان قرار دادن دوربین ها و همچنین نکات کلی نصب را یاد بگیرید.

برنامه ریزی کلیدی است

قبل از اینکه ما به نکات فنی نحوه نصب یک سیستم امنیتی بپردازیم ، ابتدا باید درباره آماده سازی بحث کنیم. برنامه ریزی فقط ساده سازی نصب نیست ، بلکه اطمینان از این است که سیستم امنیتی شما متناسب با نیازهای امنیتی ملک شما است. بسیاری از افراد بعد از اینکه سیستم امنیتی را خریداری نکردند ، شروع به برنامه ریزی می کنند.

 درعوض ، با یک چک لیست امنیتی و ارزیابی وضعیت امنیتی فعلی خود شروع کنید. هدف از این فرآیند تعیین آسیب پذیری های امنیتی و شناسایی نقاط دسترسی اصلی است. از این اطلاعات برای تعیین اینکه چه اندازه و نوع سیستم امنیتی پاسخگوی نیازهای شما است استفاده کنید.

یکی دیگر از فاکتورهای اساسی که باید در مرحله برنامه ریزی در نظر گرفته شود این است که مدتی را در نظر بگیرید که به چه نوع دوربین امنیتی نیاز دارید. از دوربین های داخلی و خارجی ، گرفته تا سیم و بی سیم ، انتخاب های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

برنامه ریزی - ملاحظات سیم کشی

اکثر سیستم های دوربین امنیتی سیمی شامل کابل کشی های لازم هستند. با این حال ، طول کابل کشی مورد نیاز می تواند بر نوع سیستم امنیتی که نصب می کنید تأثیر بگذارد. برای سیستم های DVR استاندارد ، به کابل های کواکسیال نیاز دارید که می تواند کیفیت تصویر را پس از حدود 300 فوت / 90 متر کاهش دهد.

سیستم های NVR به کابل های اترنت مانند cat5e و cat6 نیاز دارند. کابل های اترنت انعطاف بیشتری دارند زیرا می توان از سوئیچ های شبکه برای افزایش طول کابل بدون تأثیر بر کیفیت تصویر استفاده کرد. اطمینان حاصل کنید که از کابل های با کیفیت بالا استفاده می کنید ، زیرا این امر می تواند بر فاصله نصب دوربین تأثیر بگذارد و همچنان دارای عملکرد یکپارچه و بدون افت سیگنال باشد.

بخاطر داشته باشید که سیستم های DVR به دلیل وجود کابل بزرگتر معمولاً به زمان نصب بیشتری نسبت به سیستم های NVR نیاز دارند. مطمئن نیستم که چرا و چگونه DVR ها و NVR ها با هم تفاوت دارند؟ از این وبلاگ برای درک تفاوت DVR و NVR در مرحله برنامه ریزی استفاده کنید.

دوربین های امنیتی را کجا قرار دهید

بهینه ترین مکان قرارگیری دوربین امنیتی به خاصیت شما بستگی دارد. با این حال ، برخی نکات جهانی وجود دارد که همه باید آنها را دنبال کنند. پس از همه ، اگر در یک منطقه اشتباه نصب شود ، یک دوربین امنیتی می تواند نسبتاً بی فایده باشد.

خواه دوربین های امنیتی خود را در داخل یا خارج از منزل خود قرار دهید ، نکته اصلی تمرکز بر مناطق خاص مورد علاقه است. به ارزیابی امنیتی خود - مسیری که به درهای ورودی و عقب (خانه یا محل کار) منتهی می شود ، راه های مختلف دسترسی افراد به ساختمان و هرگونه نقطه کور دوباره فکر کنید.

در برخی موارد ، ممکن است به چندین دوربین برای گرفتن مناطق خاص نیاز داشته باشید. یک قانون کلی نصب دوربین امنیتی در زاویه رو به پایین است تا امکان تشخیص دقیق حرکت را فراهم کند. مهم است که توجه داشته باشید ، این همیشه ضروری نیست ، به خصوص اگر از دوربین گنبدی با زاویه دید گسترده استفاده می کنید.

حداقل یک دوربین می خواهید که درب ورودی شما را بپوشاند ، و یک دوربین دیگری که درب پشتی شما را کنترل کند ، زیرا اینها اغلب نقاط اصلی ورود هستند. ویندوز با دسترسی به طبقه همکف نیز از نقاط اصلی آسیب پذیری است و می توان آنها را با دوربین ، سنسور پنجره یا هر دو کنترل کرد.

 به خاطر داشته باشید که دروازه یا گاراژ (در صورت وجود) نیز نقاط اصلی دسترسی به یک خانه یا محل کار هستند و همچنین باید بر آنها نظارت شود. پوشش امنیتی کلیه نقاط دسترسی باید حفظ شود تا در صورت تلاش کسی برای ورود به ملک شما بتوانید به او هشدار دهید.

نحوه نصب دوربین های امنیتی در فضای باز

قرار دادن دوربین های امنیتی در فضای باز چند ملاحظه اضافی و منحصر به فرد دارد:

از نور پس زمینه و شعله ور شدن لنز خودداری کنید

نور پس زمینه هنگامی رخ می دهد که نوری بسیار روشن وجود داشته باشد و فیلم را خاموش و در نتیجه یک تصویر کاملاً کم رنگ و تقریباً سفید ایجاد کند.

نور پس زمینه را می توان با هر نور روشن مانند خورشید ، چراغ امنیتی یا چراغ خیابان ایجاد کرد.

انعکاس از خورشید یا سایر نورها می تواند باعث شعله ور شدن لنز شود که منجر به ایجاد دایره یا نقطه در فیلم امنیتی شما می شود.

برای جلوگیری از ضعف فیلم های امنیتی ، حتماً دور از نور مستقیم خورشید با دوربین امنیتی روبرو شوید.

دوربین امنیتی را دور از دسترس نصب کنید

اطمینان حاصل کنید که دوربین ها را در جایی قرار می دهید که دسترسی به آنها دشوار باشد. شما نمی خواهید به دوربین دسترسی آسان داشته باشید ، زیرا یک متجاوز به راحتی می تواند آن را بشکند یا خلع سلاح کند.

با این حال ، مراقب باشید که دوربین را خیلی بلند نصب نکنید زیرا این امر می تواند توانایی شما را در شناسایی افراد گرفتار در دوربین مهار کند.

هرچه دوربین از روتر شما دورتر شود ، دستیابی به سیگنال کافی دشوارتر خواهد بود. به همین ترتیب ، قدرت سیگنال خود را در هر مکان دوربین بررسی کنید. اگر سیگنال ضعیف است یا افت می کند ، می توانید یک توسعه دهنده Wi-Fi نصب کنید یا این نکات را برای بهینه سازی سیگنال Wi-Fi خود امتحان کنید.

* توجه: این فقط در مورد دوربین های متصل به Wi-Fi اعمال می شود.

اطمینان حاصل کنید که از قوانین نظارت در شهرستان ، ایالت و کشور خود آگاهی دارید. اگرچه اکثر ایالت های ایالات متحده هیچ قانون خاصی در مورد نظارت ندارند ، اما اطمینان حاصل کنید که دوربین های امنیتی به داخل خانه همسایگان اشاره نمی کنند - این یک حمله به حریم خصوصی است.

سوال معمول نصب امنیت - آیا دوربین باید دیده شود؟

اگرچه این مورد معمولاً برای دوربین های امنیتی در فضای باز درخواست می شود ، اما می تواند مربوط به خانه های داخلی نیز باشد ، به ویژه برای مشاغل. یک مطالعه در مورد سارقین محکوم شده از آنها خواسته است که توضیح دهند که به عنوان صاحبخانه برای بیرون آوردن گوزن از خانه خود چه کار می کنند و یکی از همه گیرترین نکات این است که از دوربین قابل رویت در این ملک اطمینان حاصل شود. 1 به همین ترتیب ، یک روش معمول نصب یک دوربین امنیتی "ساختگی" برای بازدارندگی قابل مشاهده است و همچنین دارای دوربین های مخفی است.

راز تعمیر هر گوشی هوشمند جداسازی و مونتاژ گوشی است. اگر یاد بگیرید چگونه قطعات یک گوشی هوشمند را جداسازی و جمع کنید ، به راحتی می توانید بیشتر تعمیرات موبایل های اندروید و آیفون را انجام دهید.

در دوره آموزش تعمیرات موبایل تمامی جزئیات و فوت و فن های جداسازی و مونتاژ ، تمامی نکات مربوط به تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل های اندروید و ios و نیز ابزار های لازم برای انجام تعمیرات با تمرکز بر تمرین عملی کارآموز یاد داده می شود.

نکات نرم افزاری نصب دوربین امنیتی

دسترسی به پریزهای برق را بررسی کنید (برای دوربین های امنیتی بدون سیم قابل استفاده نیست)

قبل از نهایی کردن مکان دوربین ، دوربین را به ضبط کننده متصل کنید تا مطمئن شوید همه کارها به درستی انجام می شود.

هنگام نصب دوربین امنیتی ، قبل از ایجاد سوراخ ، دو بار اندازه گیری و بررسی کنید.

در تمام مراحل نصب ، زاویه دوربین و فیلم امنیتی را بررسی کنید

شما می خواهید تأیید کنید که آیا دوربین امنیتی در واقع در بهترین مکان است و هیچ نقطه کوری باقی نمی گذارد. به عنوان مثال ، ممکن است به نظر برسد دوربین در مسیر درستی قرار دارد اما ممکن است شما تا زمان مشاهده نمای واقعی دوربین ، موانع یا مشکلات خاصی را مشاهده نکنید.

با Swann می توانید از برنامه های تلفن های هوشمند ما برای مشاهده نمای دوربین در مراحل نصب استفاده کنید.

بسیاری از شرکت ها خدمات نصب را ارائه می دهند یا می توانند افراد حرفه ای را توصیه کنند.

خلاصه - دوربین های امنیتی را کجا نصب کنید

روی مناطق خاص تمرکز کنید.

نقاط ورود و خروج را کنترل کنید - در صورت وجود از دروازه یا گاراژ استفاده کنید. درهای جلو و عقب مهمترین هستند.

دوربین زاویه دار در زاویه رو به پایین.

برای پوشاندن نقاط کور از چندین دوربین استفاده کنید.

دوربین های امنیتی را دور از دسترس قرار دهید.

مشکلات نوری را که ممکن است بر کیفیت تصویر تأثیر بگذارد بررسی کنید.

مهمترین نکته ای که هنگام نصب سیستم امنیتی خود باید به یاد داشته باشید این است که وقت خود را صرف کنید ، برنامه ریزی کنید و از درخواست کمک نترسید. اگر در هنگام نصب با مشکلی روبرو شدید ، پشتیبانی Swann یا انجمن را بررسی کنید.

https://www.swann.com/blog/how-to-install-security-cameras/