۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

انواع لباس عروس مناسب انواع تیپ بدنی

روز عروسی یکی از خاطره انگیزترین و در عین حال پر استرس ترین روزهای زندگی هر زوج است. لباس عروس نقش زیادی در این زرق و برق دارد. ما با بررسی اشکال مختلف بدن مناسب ترین لباس را انتخاب می کنیم.

اندام افراد متفاوت است و همه آنها از الگوی یکسانی پیروی نمی کنند. بنابراین در اولین قدم باید بدن خود را بشناسید.

دسته بندی بدن هر فرد در دنیای مد متفاوت است و معمولاً در پنج دسته اصلی تقسیم می شود:

سیب / بیضی: افراد دارای سیب یا بیضی غالباً کمی افزایش وزن و چربی شکم دارند. بنابراین ، این افراد باید از پوشیدن لباس هایی که کمر یا شکم تنگ دارند ، خودداری کنند. لباس هایی که در شکم گشاد است بیشتر مناسب این دسته از افراد است.

گلابی: اندامهای گلابی مانند مربوط به افرادی است که دارای یک تنه پایین تر هستند که بزرگتر از بالاتنه است. این افراد همچنین باید لباسی بپوشند که قسمت بالای بدن را نشان دهد.

موز / مستطیل: نوک مستطیل یا موز نوکی کاملاً یکنواخت است ، کمی شبیه نر است. همچنین برای این دسته از افراد بهتر است از پوشیدن لباس تنگ و سعی در پوشیدن لباسی که خمیدگی بیشتری در بدن آنها وجود دارد خودداری کنند. لباس بدن برای این دسته از افراد مناسب نیست. لباس با برش های خاص انتخاب خوبی است.

مثلث وارونه: این افراد شانه هایی بزرگتر از باسن خود دارند. بهتر است پیراهن هایی با دامن های پف دار و برازنده بپوشید تا اندام آنها زیباتر به نظر برسد. لباس های تنگ برای این دسته از افراد مناسب نیست.

ساعت شنی: این گروه از افراد دارای انحنای بیشتری در اندام ، کمر باریک ، بالاتنه و پایین تنه هستند که اندام را شکل می دهد و از ویژگی های افرادی است که اندام ساعت شنی دارند. لباس تنگ می تواند انتخاب خوبی برای این دسته از افراد باشد و به زیبایی فرم بدن آنها را به نمایش بگذارد.

اندام افراد متفاوت است و همه آنها از الگوی یکسانی پیروی نمی کنند که هر کدام از دوخت لباس عروس متفاوتی استفاده میکنند

لباس عروس با دامن مجلسی (لباس مجلسی):

لباس عروس با لباس مجلسی مناسب همه است اما بهترین شکل را به بدن گلابی می بخشد. اگر اندام شما لاغر و باریک است ، این لباس عروس به شما توصیه نمی شود ، باعث می شود مینیاتورتر به نظر برسید و در میان جمعیت برجسته نشوید.

لباس دامن کلوز (لباس خط):

این پیراهن هیچ چین و کرکی نسبت به مدل قبلی ندارد و ساده تر از آن است. این نوع لباس عروس برای انواع بدن نیز مناسب است.

Hip Cut (A-Line اصلاح شده):

در این مدل از مزون لباس عروس ، پیراهن تا باسن به بدن متصل می شود و سپس کشیده یا تا می شود. این لباس مناسب افرادی است که شکم و کمر صاف دارند.

شیپور:

این مدل لباس عروس تا جایی که دقیقاً زیر باسن است تنگ است و سپس دامن شکلی متفاوت و آزاد به خود می گیرد. این مدل لباس عروس بیشتر مناسب افرادی است که کمر نازک تر و اندام منحنی بیشتری دارند ، افرادی لاغر و یا اندام اندام و یا افرادی که اندام آنها ساعت شنی است. برای طرفین سیب و گلابی ، این مدل لباس عروس توصیه نمی شود زیرا باسن و کناره های فرد را نشان می دهد.


مدل لباس عروس ماهی (پری دریایی):

لباس عروس ماهی شکل برای افرادی مناسب است که اندامی لاغر یا شکل ساعت شنی دارند. لباس عروس مدل ماهی برای افراد با اندام کامل توصیه نمی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت

تست خوانندگی چگونه و در کجا انجام میشود؟

آکادمی آموزش خوانندگی پورپروین ، با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد و با حمایت مقامات ذی صلاح و امکانات تولیدی برای پخش آثار سمعی و بصری با هدف شناسایی ، سرمایه گذاری و حمایت از صداهای ثابت و استعدادهای ناشناخته در خوانندگی ، گروه کر و گویندگی.
در آکادمی موسیقی غزل ، توانایی صدا ، تعریف ، آموزش و توسعه برای تولید کارهای به یاد ماندنی فراهم شده است.
آکادمی خوانندگی پورپروین دارای "نماد اعتماد الکترونیکی" از مراجع قانونی است. نام کامل این شرکت آکادمی آموزش خوانندگی و خوانندگی خوانی پورپروین است که به ترتیب حروف الفبا در صفحه وزارت ارشاد ذکر شده است.

به اطلاع میرساند که فقط موسسات دارای مجوز از وزارت ارشاد دارای صلاحیت و صلاحیت تست صدا برای خوانندگی و تعیین استعداد هستند. مراقب افراد و سازمان های غیرقابل اعتماد باشید که اعتبار خود و اتحادیه های معتبر را لکه دار کرده اند.

تست خوانندگی به صورت حضوری در مرکز آکادمی باربروین انجام می شود
ما می دانیم که شرکت در تست خواندن برای بسیاری از افراد ، به ویژه کسانی که در شهرهایی غیر از تهران زندگی می کنند ، دشوار است ، اما بیایید نگاهی عمیق و واقعی به این موضوع بیندازیم:

به نظر ما خوانندگی حرفه ای و موفقیت در بازاریابی موسیقی روندی دشوار ، خطرناک و کسل کننده است.

ما در خانه نخواهیم نشست و همه شرایط آماده است و می توانیم به راحتی به نتیجه دلخواه برسیم.

بسیاری از مراکز با ارسال یک فایل صوتی تست های مطالعه رایگان را به صورت غیر حضوری ارائه می دهند. مشکلات زیادی در این مسیر وجود دارد که به احترام عزیزان ، از بیان آنها خودداری می کنیم.

دلیل اصلی شرکت در تست خوانندگی در تهران و به صورت حضوری برای خوانندگی این است که عواملی مانند جدی بودن ، سخت کوشی ، فرکانس صحیح گوش و سایر عواملی که برای موفقیت فرد بسیار مهم هستند باید در نظر گرفته شوند.

داشتن صدای خوب شرط لازم اما کافی نیست
در اینجا متوجه می شوید که در تست ، نه تنها صدای شما مورد بررسی قرار می گیرد ، بلکه فاکتورهای دیگری نیز در این تست وجود دارد که کیفیت صدای خواننده فقط یک در هزار از این موارد است.

برای تست خواندن ، باید چند قطعه از خوانندگان مختلف (حداقل دو قطعه) را که به آن علاقه دارید تهیه کنید. در تست خوانندگی آکادمی پورپروین ، شما باید بدون آهنگ بخوانید.

باید توجه داشته باشید که انتخاب این آهنگ ها نیز یکی از موارد مهم در تست شماست. زیرا یکی از مواردی که در تست بررسی می شود سلیقه شماست.

سعی کنید در تست واقعی باشید؛ هرچه صدا و انتخاب شما آینه های تمام قد درون شما باشد ، نتیجه آزمایش دقیق تر به ما نشان داده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت

انواع تابلو مغازه و قیمت طراحی آن

امروزه و در این سالها تبلیغات و تصویر یکی از مهمترین موضوعات در کسب و کارها و بازار های اقتصادی را میزند.  تابلو مغازه  نیز یکی از انواع تبلیغات برای کسب و کار های فیزیکی و سنتی است که از قدیم تا به امروزه با اشکال و روش های مختلفی اجرا و پیاده سازی شده و میشود.

تاریخچه استفاده از تابلو مغازه

به اعتقاد برخی از پژوهشگران تاریخچه  تابلو مغازه  و تبلیغات محیطی در جهان به قبل از اختراع ماشین و انقلاب صنعتی باز میگردد و در ایران به بیش از صد سال میرسد.

اگر یادتان باشد در سال های نه چندان دور و در دهه 40 تا 70 اکثر مغازه داران با روش قلم نویسی بر روی شیشه های مغازه شان و روی تابلو فروشگاه یا مغازه شان به نوعی کسب و کار خودشان را تبلیغ میکردند.

تابلو مغازه ای قدیمی در تهران

اما از دهه 80 و در سال های پایانی دهه 70 و با ورود تکنولوژی ها نوین به ایران نوع تبلیغات و صنعت تبلیغات دگرگون شد. رفته رفته و با گذشت زمان تابلو های صنعتی جای خود را به تابلو های روان و نوری دادند و پس از آن تابلوهای حروف برجسته و چلنیوم برای تابلو سر در مغازه ها انتخاب شدند.

https://www.signsexpress.co.uk/products-services/outdoor-business-signs/shop-signs

https://kasagroup.co/

وظیفه تابلو مغازه

میدانیم که تمام مغازه ها مشتریان خاص خود را دارند. گروهی از مشتریان با توجه به آشناییت قبلی با مغازه شما به واسطه خرید های قبلی و یا کیفیت خدمات شما جزو مشتریان ثابت شما محسوب میشوند.

اما این تعداد بسیار کمتر از تعدادی هستند که تا به حال از خدمات شما استفاده نکرده اند تا به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند. آنها حتی از حضور شما اطلاعی ندارند.

در اینجاست که  ساخت تابلو مغازه  برای کسب و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار میشود. پس  تابلو فروشگاه  یا مغازه شما معرف کسب و کار و سطح خدمات شما است. در نتیجه هرچه تابلو شما جذاب تر باشد و مخاطبان را به خود جذب کند مشتریان شما بیشتر و فروشتان بیشتر خواهد بود.

ویژگی های تابلو مغازه

همانطور که گفته شد تابلو فروشگاه و مغازه شما به نوع قابل توجهی معرف شما و کسب و کارتان است و باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بهترین فایده را برای رونق کسب وکارتان داشته باشد.

از مهترین ویژگی های  تابلو فروشگاه و مغازه  میتوان به جذابیت ، گیرایی و به یاد ماندنی بودن تابلو برای مخاطبان و مشتریان شما است. اما ویژگی های دیگری که باید یک تابلو برای مغازه و یا فروشگاهی داشته باشد عبارت اند ار:

-خلاقیت بکار رفته در طراحی تابلو برای به یاد ماندن تابلو
-جذابیت و گیرایی تابلو
-بزرگی تابلو

قیمت طراحی تابلو مغازه

تابلو های مغازه قبل از ساخت می بایست توسط طراح مجموعه تابلو سازی به مرحله طراحی برسد که این عمل با توجه به خلق ایده ها و نو آوریهای یک طراح می تواند تاثیرات مفیدی را در خروجی و کلیت یک تابلو تبلیغاتی داشته باشد. امروزه خلق ایده ها در تابلو سازی و بخش طراحی توسط نرم افزار های کامپیوتری انجام می گیرد که مسلما طراح باید شناخت کافی از یک نرم افزار طراحی داشته باشد.
نحوه کارکرد نرم افزارهای کامپیوتری در تابلو سازی با یکدیگر متفاوت می باشد و مسلما طراح جهت طراحی یک تابلو تبلیغاتی با هر کدام از نرم افزار ها زمان مختص به خود را صرف می کند که این مورد یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت طراحی تابلو مغازه می باشد. به عنوان مثال طراحی توسط نرم افزار های سه بعدی از قیمت بالاتری نسبت به نرم افزار های معمولی برخوردار است که البته باید به این نکته مهم اشاره نمود که معمولا اکثر مجموعه های تابلو سازی بعد از عقد قرار داد یک تابلو تبلیغاتی هزینه ای بابت طراحی دریافت نمی کنند.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

رنگ ها امروزه از نظر روانشناسی اهمیت بسیاری در دنیا دارند که این امر مهم در صنایع و مشاغل نیز به کار گرفته می شود. صنعت و حرفه تابلو سازی یکی از اصناف و صنایعی است که در دسته مشاغل فنی، حرفه ای و همچنین هنری قرار دارد. تابلو سازی صنعتی است که با هنر هایی مانند خطاطی و نقاشی ادغام شده است و هر چه افراد مشغول به فعالیت در این حرفه با هنر های عنوان شده آشنا باشند می توانند در اجرای یک پروژه تابلو سازی زیبا سهیم باشند.
اما شناخت رنگ ها که مربوط به شناخت هنر نقاشی نیز می باشد می تواند در ساخت یک تابلو تبلیغاتی زیبا نیز از عوامل مهم بشمار رود و هارمونی زیبایی را در یک تابلو تبلیغاتی ایجاد نماید. در واقع پرسنل یک مجموعه تابلو سازی می توانند مشاور مدیران هر کسب و کاری در انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه باشند.

https://www.designasign.co.uk/

https://kasagroup.co/

تابلو مغازه جدید

تمایل به مدرن بودن و نو بودن در دنیای تمامی انسانها امریست که غیر قابل انکار می باشد و این خاصیت و غریزه انسانی است که در تمام مراحل زندگی خود به دنبال نو آوری ها باشد. در رابطه با همین مورد می پردازیم به تابلو های تبلیغاتی که با توجه به اهداف خود که تبلیغات و معرفی کسب و کار ها می باشند، همه روزه در معرض دید افراد قرار دارند لذا در جهت همین موضوع مجموعه های تابلو سازی سعی بر آن دارند تا با نصب جدید ترین تابلو های تبلیغاتی، تفاوت و نو آوری هایی در سطح شهر ایجاد نمایند که مسلما همین مورد برای مشتریان نیز از عوامل اصلی در متفاوت بودن با رقبای خود بشمار می رود و در مورد سفارش یک تابلو مغازه جدید نیز صدق می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آرزو صداقت